zaterdag 5 mei 2012

Tweede dag OEQC, workshop Leslie Gabrielse

Vrijdag en zaterdag volg ik de workshop van Leslie Gabrielse.  Op de eerste dag begonnen we met wat oefeningen op papier.... sjabloneren met verf en daarna het vel papier in repen knippen en vlechten zodat er weer nieuwe patronen ontstonden.


Daarna maakten we een proefje op stof wat we daarna als uitgangspunt gingen gebruiken voor het uiteindelijke werkstuk.



Ik vond het heel leuk om te doen maar bepaald niet makkelijk .... het bleef bij mij vrij lang een rommelig geheel van verf en lapjes zonder samenhang.  Met wat hulp van Leslie begint het gelukkig toch ergens op te lijken ;-)

Morgen/zaterdag gaan we weer verder....

4 opmerkingen:

Mrs Busy zei

Veel plezier! Het ziet er inderdaad behoorlijk ingewikkeld uit.

Groet,
Mrs Busy

Janny de Roo zei

al doende leert men.....zegt men toch..?

Nienke zei

Wel spannend hoor!

Shirley zei

poeh het lijkt me ook niet meevallen, je moet tenslotte ook onder tijdsdruk creatief kunnen presteren he, ik zou het niet kunnen, denk ik.