maandag 14 januari 2013

UFO .... AFFO!

De zolderopruiming gaat maar door ;-)  De voorzolder (met wasmachine en dergelijke) is nu goed opgeruimd, veel spullen zijn weggegooid of weggegeven. Nu dus door met mijn atelierruimte... In een mandje op mijn snijtafel lagen nog wat stofjes die weer in de goede bak moesten (ik heb het grootste gedeelte van mijn stofjes op kleur gesorteerd opgeborgen)
Maar tussen de lapjes kwam ook nog een zakje met patroon tevoorschijn, ik had zelfs al wat onderdelen gesneden en genaaid. Het zakje moet er al heel lang gelegen hebben....

 Het patroon heb ik lang geleden (nov. 2010) gebruikt voor een swap bij de Quilting Gallery en het leek me toen heel handig om er meteen twee te maken ...maar die tweede is dus nooit afgemaakt ....  tenminste tot nu toe ;-)  Dit weekend ben ik er eens voor gaan zitten en eigenlijk was het niet veel werk meer...
hier ligt het quiltje al onder de naaimachine

En zo zien de voor en achterkant er uit. Ondertussen heb ik er ook de afwerkbies al aangezet, het tegenzomen doe ik met de hand, dat is een fijn werkje bij de televisie.

De stofrestantjes heb ik meteen in een serie textielkaarten verwerkt, dat ruimt ook goed op!
De kaarten moeten nog wel versiert worden.... dus helemaal klaar ben ik nog niet...









1 opmerking:

Ineke zei

Daar krijg je een voldaan gevoel van.