zondag 3 maart 2013

Mixed Emotions les 5

Een vrolijker thema voor deze les...LOVE!  en de suggestie om met wit vetkrijt en aquarelvef te spelen... Mijn eerste poging ging niet helemaal goed, het vetkrijtje was zo oud en vergeelt dat je een geel/grijze lijn kreeg. Ook wel mooi maar nu niet de bedoeling.
In plaats van aquarelverf heb ik 'shadowpaint' gebruikt, ik kwam nog een paar flesjes achter in de kast tegen... wie wat bewaart heeft wat tenslotte ;-)
Ik heb nog geprobeerd om het vetkrijt weg te krijgen door te strijken met keukenpapier erop maar de kleur kreeg ik niet weg, het werd wel wat lichter.

Gelukkig vond ik ook nog een vetkrijtje wat wel echt wit was gebleven, goed voor de tweede poging!
Het vel onder mijn papier mag ook goed geraakt worden met de verf/inkt ... zo'n onderlegger kan weer heel goed in een volgend project gebruikt worden!
Ik heb op een wat groter vel papier een rand geplakt van gescheurd papier...
En wat toepasselijke woorden erbij geplakt...



Geen opmerkingen: