dinsdag 2 september 2014

Kleding maken

Met al die leuke stofjes op de markt is het toch weer gaan kriebelen.... ik ben weer aan het kleding naaien begonnen!
Vlak na onze zomervakantie heb ik twee shirtjes met watervalhals gemaakt. Het patroon komt uit de 'Stitched by you' lente/zomer 2014

Nu ligt er een overhemd voor DH onder de naaimachine. Het is een gekocht Burda patroon.
Afgelopen zaterdag opende er eindelijk weer een nieuwe stoffenwinkel in Eindhoven...nog lekker dicht bij mijn huis ook!
Ik ben alweer een nieuw patroon aan het overtrekken...
En vanochtend heb ik op de lapjesmarkt mijn voorraad kledingstof goed aangevuld!



2 opmerkingen:

Ineke zei

Een nieuwe stoffenwinkel, dat is bijna een luxe. Wat heb ik vroeger veel over de lapjesmarkt gelopen toen ik nog kleren maakte. Die was toen op de Vestdijk e.o.

Anoniem zei

Hoi Maya,

Wat grappig dat je weer kleding aan het naaien bent. Ik ben ook weer daarmee begonnen. Het is een leuke afwisseling met het quilten.
Je bent in ieder geval lekker bezig.
Groetjes, Lenny