maandag 13 oktober 2014

Bankhangen....

In plaats van een actief begin van de week .... wandelen, huis schoonmaken, wassen, enz, enz..... Hang ik hier op de bank met een borduurwerkje....
Op weg naar mijn wekelijkse wandelafspraak ben ik onderuit gegaan met de fiets....gelukkig niets ernstigs maar wel m'n knie bezeerd.... (het was zo glad van de afgevallen blaadjes dat ik heeeeeel langzaam weggleed.....)
Ach een goed excuus om m'n been op een kussentje te leggen en al m'n handwerkjes om me heen te verzamelen... Stitchery is bijna klaar maar een foto gaat nog niet lukken...toestel ligt op zolder en die trap laat ik nog even links liggen... daarna verder met de meehaakdeken , ik heb nog twee weken om helemaal bij te komen, daarna wordt er aan de afwerkingsrand begonnen.

Ik schenk nog maar eens een kopje thee in en zoek een foto op om bij dit bericht te plaatsen... O, kijk, drie foto's zelfs!


Hij had gisteren gelukkig geen last van z'n knie!

1 opmerking:

Ineke zei

Ha, marathon gelopen. Toevallig voor het spandoek van Driessen. Daar werkt mijn zoon en die heeft ook meegelopen.
Het beste met je knie.