zondag 8 januari 2017

Goede voornemens...

Een van mijn goede voornemens dit jaar is om eens alle online workshops die ik in de loop der tijd gekocht heb nu ook eens echt te gaan doen...  Dinsdag daar meteen aan begonnen, tempo maken!

In 2015 heb ik van Marieke Blokland de Art Journal Summer School gekocht. Nee, die heeft niet al die tijd werkeloos op mijn computer gestaan... zo erg is het nou ook weer niet.... maar ik heb nog niet alle lessen gemaakt.

Deze eerste volle knutseldag van 2017 ben ik met Anita aan de slag gegaan met een les van Marieke zelf namelijk "I love birds" en een les van Andrea Gomoll namelijk "Sweet tase of summer". Ja, we beginnen  het jaar goed, tempo maken met twee lessen!



Tussendoor een lekkere lunch

en door gaan we...


Goed gelukt vinden we!


1 opmerking:

Ineke zei

Wat een leuke technieken en superleuke goede voornemens!
Fijne dag