vrijdag 21 juni 2019

Stichting Babyspullen

Mijn kledingkast is aardig vol aan het raken met zelfgemaakte kleding en de bak met stofrestanten puilt ook al uit... Naaien voor een goed doel is dan een mooie oplossing!

Dit lieve jurkje in maat 80 maakte ik van een patroon uit de Knippie (model 6 uit nr 6-2018)

Bij de Stichting Babyspullen zijn ze blij met kleding van maat 56 t/m 92, bestemming gevonden dus! Op facebook is er ook een hele actieve creatieve groep: Creatief voor Stg. Babyspullen .

Ik had nog wat stof over en maakte hetzelfde jurkje nog een keer maar dan in maat 104, dit jurkje krijgt een bestemming via een andere stichting: Stichting Jurk

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuke initiatieven zijn dit Maya. En die kleine dingen zijn snel gemaakt. Ik noteer de namen en wie weet na de verhuizing. Heb ik meer tijd weer. Groetjes, Lenny