donderdag 25 juli 2019

Stichting Babyspullen

Op zolder heb ik een hele stapel oude naaitijdschriften met baby- en kinderpatronen terug gevonden. Ik dacht dat ik die in een opruimbui al eens weggedaan had maar gelukkig....ze lagen er nog.

Grappig om weer door tijdschriften te bladeren waar ik destijds voor mijn zoons veel uit gemaakt heb. Nu komen ze goed van pas voor mijn projecten voor Stichting Babyspullen en Stichting Jurk.  Mijn eigen kledingkast puilt tenslotte al bijna uit met alle zelfgemaakte kleding....
In een nummer uit 2000 vond ik een leuke salopette...
En een lapje lag er ook nog wel...
Het in elkaar zetten moet even wachten, de naaimachine staat op zolder en daar is het nu echt te warm...

2 opmerkingen:

Ineke zei

Zo leuk om babyspulletjes te naaien!

Hannie de Beer zei

Heel fijn om leuke baby en kleuter kleertjes te maken! Ik heb het jaren gedaan voor mijn kleinkinderen. en ook veel voor goede doelen. Nu weer tijd voor andere dingen.Ik wens je veel succes met de lieve kleertjes!