woensdag 5 augustus 2020

Nog een keer de mondkapjes...

Onderhand zijn we er al aan gewend, die enkele keer dat we met het openbaar vervoer moeten reizen... Om het een beetje leuk te houden heb ik nog een aantal geborduurde mondkapjes gemaakt. Bij de meeste heb ik er ook naderhand (niet op de foto dus) nog een tunneltje ingestikt zodat er een ijzertje in kan. (ik gebruik daarvoor het zachte groene tuinbinddraad van de Action... blijft zelfs goed in de 60 graden was!)










Een hele verzameling ondertussen... 
Maar, ik heb er ook al heel wat weggeven.

2 opmerkingen:

Els zei

Hard gewerkt. Ze zijn wel schattig hoor!

Anoniem zei

Je hebt wel heel leuke gemaakt Maya. Ik vind het ondingen en heb het vreselijk benauwd als ik zo['n ding op heb. Hoop dat er weer een tijd komt dat we ze niet meer op moeten. Voor mij nu geen openbaar vervoer. Ik blijf wel in m'n thuisbubbel. Groetjes, Lenny