dinsdag 23 juli 2024

Nieuwe poging

 Al weer erg lang geleden dat ik zelf wat op mijn blog geschreven heb. Ik probeer toch meer tijd met tekenen, schilderen, naaien, haken en tuinieren door te brengen dan dat ik achter een beeldscherm zit. Soms lukt dat zelfs... 

Toch vind ik het wel leuk om mijn blog een beetje in leven te houden... nieuwe poging dus om weer iets vaker iets te plaatsen.

Ik kwam in mijn foto map nog wat oudere foto's tegen van een van mijn oude kronieken. Een leuke les van Angela Kennedy uit de taster lessen van een oudere Kaleidoscoop .

Een simpele tekening 
En dan verder met aquarelverf


Een mooie pagina in mijn kronieken





2 opmerkingen:

Bianca zei

Knap, het is heel mooi!
Leuk dat je gaat proberen om vaker te bloggen.
Vooral doen wat je leuk vind!!!

Maya zei

Ik blijf het leuk vinden om bij anderen hun blog te lezen... ik ga gewoon weer proberen om mee te doen!