Maandag 13 april weer eens bij Anita in mijn kronieken gewerkt... de week van 16 t/m 22 feb was aan de beurt.
Ik maakte een pagina met collage, verf en stencils.
Daarop kwamen fodder figuurtjes en uitgestanste wolkjes.
Nu alleen de tekst nog...
Een reactie posten
Geen opmerkingen:
Een reactie posten