donderdag 24 november 2011

Kunst=Super markt


Vanmiddag van 12.00 tot 16.00 kun je mij hier aantreffen. Ik geef een inloopworkshop textiel bedrukken... helemaal gratis! Hier vind je de rest van het programma: Workshops



Gedurende vijf weken, van zaterdag 19 november tot en met zaterdag 24 december, loopt in deKunstClub.nl aan de Zeelsterstraat 147 (5652EE Eindhoven) een bijzonder evenement onder de naam “Kunst=Super markt”.
De groep kunstenaars die meedoet is inmiddels 32 mannen en vrouwen groot. Zij willen het publiek laten zien, dat kunst ook in deze tijd een nuttige functie heeft. Bijvoorbeeld als geschenk .... In deze Super markt van de kunst kost kunst € 2 tot € 200.
De variĆ«teit aan werk is fascinerend. De club is feestelijk ingericht met allerhand werk, van schilderijen en foto’s tot keramiek, van papier tot textiel, van glas tot ijzer, van sieraden tot CDs, van gedichten tot jongleerballen-plus-cursus. Alles fris, origineel en nieuw.
Er loopt een uitgebreid programma van demonstraties, miniworkshops en optredens. Er komen kunstenaars ter plaatse werken. Er wordt regelmatig opgetreden met muziek en met woorden. De voorbereidingen van deze activiteiten verlopen OOK in de supermarkt, op informele wijze. Bezoekers kunnen zo zien en proeven hoe kunst tot stand komt en ze kunnen zelf ook dingen uitproberen .... De getoonde en gemaakte kunst is uiteraard te koop.

3 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Wat een leuk initiatief. Lijkt me zeker de moeite waard om te gaan kijken!

Marrie-jette zei

Het lijkt me heel gezellig ,jammer genoeg is het een beetje te ver voor mij.Veel plezier!

Shirley zei

lijkt me een hele leerzame evenement