woensdag 23 november 2011

Paper Clip Pages op eigen wijze....

In het nieuwe uitgave van Cloth Paper Scissors: Pages
staat veel leuks! Cathryn Antyr heeft er een leuk project instaan... samen met Anita ben ik aan de gang gegaan. Cathryn gebruikt scans van kantoorartikelen, ik heb ervoor gekozen om naaispulletjes op de scanner te leggen.
Hier kun je zien wat ons inspireerde... en toen gingen we lekker aan de slag:









De scans hebben we uitgeprint op een laserprinter. Op die manier kun je over de prints verven zonder dat de printerinkt af gaat geven.







Ik heb alles in blauwtinten gehouden, Anita ging voor een bonter gekleurd boekje. Als ondergrond gebruikten we rechthoekige bierviltjes.  Ik heb de achterkant ook blauw geschilderd.


en daarna nog oa met gesso bewerkt...


Hier ligggen de pagina's klaar om met een strook zelfgeverfde stof aan elkaar bevestigd te worden.


En zo zien voor- en achterkant eruit:








En dit is het boekje dichtgebonden:

5 opmerkingen:

Anoniem zei

heel leuk !! je brengt me op een idee voor nog wat snelle 5 dec kadootjes.

gr ellen

Joke Hardenbol zei

Leuk boekje geworden!
Ik was toevallig 5 min. geleden bezig het boek te bestellen, maar er komt bijna £12 aan verzendkosten bij!!! Toen heb ik het maar gelaten.
Heb jij het ergens hier in Nederland gekocht?

Yvonne zei

Wat een prachtig boekje Maya.
Groetjes,Yvonne.

Johanna Zweden zei

Wat is dat schitterende geworden, en wat leuk waar je mee bezig bent.
Groetjes Joke

christina zei

Op je zeer duidelijke uitleg mbv foto's en tekst ziet het er heel makkelijk uit. Maar vaak is het zo dat schijn bedriegt.

Maar wat niet bedriegt is dat het er schitterend uitziet.