zaterdag 28 april 2012

vouwpatchwork

Bedankt voor alle reacties op mijn verslag van het papierscheppen, ik ben zelf ook erg tevreden hoe het papier geworden is! Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, voorlopig alleen bewonderen denk ik...  Wil je zelf ook eens een workshop vegetaal papierscheppen volgen neem dan contact op met Mieke.
En Shirley... het papier stinkt gelukkig niet! Het ruikt zelfs lekker kruidig... poes Harrie wilde er al graag op gaan liggen rollen...  Ik denk trouwens niet dat je van een braakbal papier kunt maken, door de planten met loog te koken scheidt je de cellulose en de vezels van de rest, en van de cellulose en vezels kan je het papier maken.... als ik de uitleg goed begrepen heb ;-) en of er veel cellulose in een braakbal zit?? ik zie je experiment trouwens graag tegemoet ;-)

Gisteravond heb ik me weer eens met stofjes bezig gehouden, ik kwam op het blog van Margo en Marianne een heel leuk vouwwerkje tegen.


Nog 4 van deze figuurtjes maken en ik kan de nine-patch in elkaar zetten.

Geen opmerkingen: