zaterdag 22 september 2012

'Let it Loose' workshop les 1

De eerste fase... de ondergrond voorbereiden:

Omdat we met tekst moeten gaan werken leek het me wel leuk om de ondergrond ook met tekst te maken. Op mijn vel papier heb ik stukken van een oude krant, een woordenboek en een oude Duitse roman geplakt.


Daarna een laag gesso er overheen en uiteindelijk nog wat aquarelverf ... ik ben vergeten om daar een foto van te maken.

Toen ik toch met de achtergrond bezig was maar meteen er een paar meer gemaakt, dan ligt dat vast klaar voor de volgende lessen.


Daarna met tekst en afbeeldingen aan de gang gegaan...


Gelukkig staan er in reader van deze les voldoende tips om lekker aan de gang te gaan ... het hoeft ook niet meteen volmaakt te zijn, daar zijn het tenslotte lessen voor ;-)

En dit is mijn eerst pagina geworden! De strook aan de linkerkant blijft voorlopig leeg, daar gaan we de laatste lessen het boekje mee binden...



3 opmerkingen:

Janien zei

Een heel mooi resultaat! Ik ben benieuwd naar de rest.
Veel plezier.

christina zei

Op de foto kan ik het niet zien, maar zie je in het echt nog wat terug van de tekst die je allereerst plakte? Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

joke zei

Het is een mooie pagina geworden. Leuk al die tekst over de bladzijde.