zondag 11 januari 2015

Januari ....

De eerste maand van het nieuwe jaar is alweer een stukje onderweg en van bloggen is er nog niets gekomen. Er lagen nog zoveel klusjes na al die gezellige vrije dagen... maar het huis is weer schoon (genoeg) en de strijk is gedaan enz. enz....

Wat hebben we de afgelopen tijd gedaan?

Een nieuw stuk van het Hertog Hendrikpad gelopen, van Geldrop naar Nuenen:





Ik heb een das afgemaakt .... daar was ik nog maar drie jaar geleden aan begonnen...
Het patroon heb ik destijds bij de wol gekregen maar Jeanny heeft ook zo'n patroon op haar blog staan.

Ik heb les 4 van de Derwent Academy gemaakt en kan nu beginnen aan de laatste les....
En bij het uitzoeken en opruimen van wat foto's kwam ik nog foto's tegen van de aardpeer die ik als uitprobeersel in de tuin gezet had.... wat een planten zijn dat geworden!



En de pompoenen hebben tot de kerst ook mooi op de tuintafel gelegen...nu is er niet veel meer van over...


Geen opmerkingen: