dinsdag 18 oktober 2011

Borduuravond

Op onze tweemaandelijkse borduuravond is bijna iedereen aan de gang gegaan met "velvet" borduurpatronen.

Ik had niet zoveel tijd gehad om een leuk patroon uit te zoeken dus ik heb de naaimachine erbij gepakt.
Laatst had ik al eens twee omslagen voor een notitieblokje gemaakt met oude familiefoto's.

En een blikje beplakt met de foto's van Sophia Bekking en Johan Ahlheid  (foto's gemaakt voor hun verloving in 1899).
De oude familiefoto's heb ik ook op stof afgedrukt. (Photo Fabric heeft daar leuke vellen voor) en daar ben ik lavendelzakjes van aan het maken.

Kantjes en bandjes had ik ook nog wel genoeg liggen.... dus ik ben op de borduuravond verder gegaan met de zakjes, ik heb er heel wat afgekregen!

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend projecten Maya
Groetjes Joke

christina zei

wat een lieve, mooie lavendelzakjes.