zaterdag 29 oktober 2011

Doosjes

De laatste voorbereidingen voor de tentoonstelling zijn achter de rug, nu is het wachten op volgend weekend! Zaterdag de tentoonstelling opbouwen en  zondag 6 november de opening!  Op de website van deKunstClub is er meer over te lezen en zijn er ook al wat foto's te zien.

'Catching Motion' is een treffende titel van de tentoonstelling!
Voor het project wat daarna bij deKunstClub uitgevoerd wordt ben ik aan de gang gegaan met kaarten (te zien in het bericht van 21 oktober) en met doosjes. De stof van vorig bericht is daar ook gedeeltelijk voor bedoeld...
stofsnippers onder tule





naaldvilt

naaldvilt

4 opmerkingen:

christina zei

vooruitzien is regeren. Het zijn schatjes.

Yvonne zei

Hoi Maya,
Ik heb op de site gekeken van de KunstClub,prachtige foto's.
Als het ons lukt komen we naar de opening.
De stof is schitterend.
Groetjes,Yvonne.

Anoniem zei

ja die doosjes ken ik!
heb er ook een paar op voorraad, gebruik ze vaak als "kadoverpakking" als men geld vraagt voor een verjaardag of zo
een evelope is ook zo saai.

gr ellen

Tonny zei

Hoi Maya

Hee, wat leuk, die doosjes maak ik ook! Die van jouw zijn schitterend! Heb ik het goed dat jij je aangemeld hebt als 49e volger van mijn blog? Zo ja, mail je me even je adres zodat ik de kattenkaart naar jou kan sturen?

groetjes, Tonny